Site Loader

Az aláírási címpéldány a cégeket képviselő tisztségviselők aláírásképének azonosítására szolgál. Célja azt biztosítani, hogy a cég képviseletében ne járhasson el más, mint aki erre személy szerint jogosult. 

Az aláírási címpéldány tehát a cégjegyzésre jogosult személy névaláírásának vagy kézjegyének valódiságát tanúsítja, de kiemelendő, hogy magát a képviseleti jog fennállását nem tanúsítja. Amennyiben például bankszámlanyitásnál, pályázatok benyújtásánál, szerződések megkötésénél aláírási címpéldányra van szüksége, forduljon közjegyzőhöz, mert az aláírási címpéldány elkészítésére kizárólag közjegyző jogosult.

 

Milyen dokumentumok szükségesek az aláírási címpéldány elkészítéséhez?

  • Az aláíró személyi igazolványa/vezetői engedélye és lakcímkártyája,
  • cégjegyzékszám vagy adószám, illetve 30 napnál nem régebbi hiteles cégkivonat vagy létesítő okirat.


Mennyibe kerül az aláírási címpéldány elkészítése?

Az eljárásért fizetendő díj konkrét összegét minden esetben az eljáró közjegyző tudja meghatározni. A fizetendő összeg kapcsán keresse az eljáró közjegyzőt! A közjegyzői díjszabásról további információt itt olvashat.

Post Author: ankamester

ITT TALÁL MEG

Képtalálatok a következőre: home svg" Budapest, Böszörményi út 19/A. félemelet 10.

Képtalálatok a következőre: email svg" iroda.ankamarton@kozjegyzo.hu

Képtalálatok a következőre: phone svg"(06-1) 201-4684, 201-8447

2020. február
h K s c p s v
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829